تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 17:51
21 بازدید
کد خبر : 208870

ویدیوی Teardown اجزای ممتاز و نه چندان ممتاز Nio Phone 2 را نشان می‌دهد

ویدیوی Teardown اجزای ممتاز و نه چندان ممتاز Nio Phone 2 را نشان می‌دهد

Nio دومین گوشی هوشمند خود را در روز نوآوری ۲۰۲۴ رونمایی کرد که همچنین یک سیستم عامل جدید خودرو و اولین تراشه رانندگی هوشمند ۵ نانومتری صنعت را به ارمغان آورد. یک خودروساز چگونه گوشی های هوشمند می سازد؟ همان کاری که سازندگان گوشی های هوشمند، کم و بیش انجام می دهند. WekiHome یک فیلم

Teardown video shows Nio Phone 2's premium and not so premium components

Nio دومین گوشی هوشمند خود را در روز نوآوری ۲۰۲۴ رونمایی کرد که همچنین یک سیستم عامل جدید خودرو و اولین تراشه رانندگی هوشمند ۵ نانومتری صنعت را به ارمغان آورد. یک خودروساز چگونه گوشی های هوشمند می سازد؟ همان کاری که سازندگان گوشی های هوشمند، کم و بیش انجام می دهند. WekiHome یک فیلم جداسازی قطعات دقیق دارد که نگاهی به داخل گوشی ارائه می دهد.

Nio Phone 2 طراحی اصلی را با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ (از نسل ۲) ارتقا داده است. فرآیند جداسازی قطعات طبق معمول با برداشتن سینی سیم کارت شروع می شود. یک حلقه لاستیکی برای جلوگیری از ورود آب وجود دارد (این تلفن دارای استاندارد IP68 است و ادعا می کند که می تواند تا عمق ۲ متری به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب شیرجه بزند). پنل پشتی از شیشه ساخته شده است، اما درج های فلزی برای حلقه های اطراف دوربین ها وجود دارد. اینها در برابر آب نیز مهر و موم شده اند.

ویدیوی Teardown اجزای ممتاز و نه چندان ممتاز Nio Phone 2 را نشان می‌دهد
در زیر آن یک فلپ قرار دارد که آنتن NFC و سیم پیچ شارژ بی سیم را در خود جای داده است. Phone 2 همچنین UWB را اضافه می کند – هر دو UWB و NFC را می توان برای چیزهای معمولی گوشی های هوشمند استفاده کرد، اما همچنین به تلفن اجازه می دهد تا به عنوان کلید برای اتومبیل های سازگار عمل کند. البته خودروهای Nio سازگار هستند، زیرا این شرکت در اواخر سال گذشته جزو اولین خودروهایی بود که UWB را پذیرفت.

به هر حال، اکتشافات جالب دیگر عبارتند از SK hynix RAM (LPDDR5X) و ذخیره سازی سامسونگ (UFS 4.0)، به علاوه یک محفظه بخار جدید برای نگه داشتن سریع Snapdragon. با این حال، WekiHome جزئیاتی کمتر از سطح بالاتر پیدا کرد – برای مثال، Nio Phone 2 تنها دو میکروفون دارد، در حالی که اکثر پرچمداران معمولاً دارای سه (یا حتی چهار) میکروفون هستند. همچنین، حسگر اثر انگشت یک واحد نوری است که از طریق صفحه نمایش OLED نگاه می کند. حسگرهای مجاورت و نور محیط جلو نیز در زیر نمایشگر قرار دارند که هر دو روی یک برد کوچک دخترانه قرار دارند.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.