تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 1:56
125 بازدید
کد خبر : 208804

تشکیل شورای صنفی خبرنگاران در استان

تشکیل شورای صنفی خبرنگاران در استان

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در محل سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه با دغدغه‌های خبرنگاری آشنا هستم، اظهار کرد: امروز دشمنان ملت، تمرکز خود را روی کاهش سرمایه اجتماعی قرار داده است. وی از هم‌ گسیختگی پیوندهای اجتماعی جامعه را هدف دشمن برشمرد و با بیان

تشکیل شورای صنفی خبرنگاران در استان

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در محل سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه با دغدغه‌های خبرنگاری آشنا هستم، اظهار کرد: امروز دشمنان ملت، تمرکز خود را روی کاهش سرمایه اجتماعی قرار داده است.

وی از هم‌ گسیختگی پیوندهای اجتماعی جامعه را هدف دشمن برشمرد و با بیان اینکه دشمن می‌خواد تفرقه بین مردم حاکم شود تا بتواند به اهداف شوم برسند، اضافه کرد: دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت راه انداخت و امروز خبرنگاران در این جبهه نرم سربازان سلاح به دست هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم دست به اسلحه بردند تا وجبی از خاک این مملکت به تاراج نرود، بیان کرد: امروز نیز خبرنگاران همچون سرداران بزرگ جنگ در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستاده‌اند و در عرصه روایت‌گری و اطلاع رسانی نمی‌گذارند دشمن غلبه کند و به اهداف شوم خود برسد.

یاوری افزود: نقش خطیر خبرنگاران ستودنی است و قلم خبرنگار، شمشیر دو لبه است که از یک سو مقابل دشمن ایستاده و از سوی دیگر منتقد مسئولین است تا بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: یادی کنیم از کاظم اخوان که همراه سردار حاج احمد متوسلیان ربوده شد، یادی کنیم از غلامرضا رهبر، حسن باقری مغز متفکر عملیات‌های بزرگ و نابغه جنگ و نهایتا یادی کنیم از دلاورمردی و مظلومیت شهید محمود صارمی که امروز به پاس قدردانی از رشادت این خبرنگار لرستانی به روز خبرنگار مزین شده است.

یاوری با بیان اینکه دغدغه امروز خبرنگاران فسادستیزی و پاسخگویی مسئولین است، افزود: این درحالیست که جامعه خبری در مسائل صنفی با مشکلات زیادی مواجه است.

وی از تشکیل شورای صنفی خبرنگاران استان خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این شورا رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه خبری استان است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.