تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:48
430 بازدید
کد خبر : 208845

سری Oppo Find X7 با سیستم‌های دوربین HyperTone جدید Hasselblad رونمایی می‌شود

سری Oppo Find X7 با سیستم‌های دوربین HyperTone جدید Hasselblad رونمایی می‌شود

به گزارش طومار نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اوپو اعلام کرد که برای توسعه نسل بعدی سیستم‌های دوربین HyperTone در سال ۲۰۲۴ با سازنده دوربین Hasselblad وارد همکاری شده است. سیستم تصویربرداری جدید در سری پرچم‌دار Oppo Find X7 عرضه خواهد شد. سیستم‌های دوربین HyperTone شامل سیستم دوربین اصلی HyperTone، موتور تصویر HyperTone و

Oppo Find X7 Series to Debut With New Hasselblad HyperTone Camera Systems

به گزارش طومار نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اوپو اعلام کرد که برای توسعه نسل بعدی سیستم‌های دوربین HyperTone در سال ۲۰۲۴ با سازنده دوربین Hasselblad وارد همکاری شده است. سیستم تصویربرداری جدید در سری پرچم‌دار Oppo Find X7 عرضه خواهد شد. سیستم‌های دوربین HyperTone شامل سیستم دوربین اصلی HyperTone، موتور تصویر HyperTone و نمایشگر HyperTone ProXDR است. سیستم دوربین HyperTone در ابتدا در Oppo Find X6 و Oppo Find N3 تاشو گنجانده شد. همچنین انتظار می‌رود سری‌های جدید اوپو Reno 11 و OnePlus 12 نیز از سیستم تصویری مشابهی برخوردار باشند.

Oppo در جریان ارتباطات استراتژیک تصویربرداری خود و جشنواره فیلم پاریس (ترجمه از چینی) در روز پنجشنبه (۹ نوامبر) اعلام کرد که با Hasselblad برای توسعه نسل بعدی سیستم های دوربین HyperTone در سال ۲۰۲۴ وارد سرمایه گذاری مشترک شده است. مدعی شد که دوران جدیدی را در عکاسی محاسباتی آغاز کرده است. در ابتدا در پرچمداران آینده سری Find که با گوشی های هوشمند Oppo Find X7 شروع می شود، وارد بازار خواهد شد. این شرکت همچنین قابلیت های تصویربرداری سیستم جدید را به نمایش گذاشته است.

سیستم دوربین HyperTone در ابتدا در Oppo Find X6 و Oppo Find N3 تاشو استفاده شد. این فناوری تصویربرداری چندین عنصر فنی از جمله سیستم دوربین اصلی HyperTone، موتور تصویر HyperTone و نمایشگر HyperTone ProXDR را در خود جای داده است. ادعا می شود که تمام سیستم دوربین اصلی کیفیت تصویر بالا را برای تمام فواصل کانونی در روز و شب تضمین می کند. گفته می‌شود که موتور تصویر HyperTone جزئیات را بهبود می‌بخشد و وضوح را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد در حالی که نویز را تا ۶۰ درصد با استفاده از ترکیب AI RAW کاهش می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.