تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 19:45
166 بازدید
کد خبر : 208685

وزیر کشور وارد یاسوج شد + تصاویر

وزیر کشور وارد یاسوج شد + تصاویر

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سردار احمد وحیدی ” در فرودگاه یاسوج به رسانه‌ها گفت: سرعت بخشی در برخی از پروژه‌ها نیازمند پیگیری است که برخی اقدامات در راستای سرعت بخشیدن به این طرح ها باید انجام می‌شود. وی با تاکیدبراینکه برای سرعت بخشی به این پروژه‌ها باید تمامی نهادهای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان باید

وزیر کشور وارد یاسوج شد + تصاویر

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سردار احمد وحیدی ” در فرودگاه یاسوج به رسانه‌ها گفت: سرعت بخشی در برخی از پروژه‌ها نیازمند پیگیری است که برخی اقدامات در راستای سرعت بخشیدن به این طرح ها باید انجام می‌شود.

وی با تاکیدبراینکه برای سرعت بخشی به این پروژه‌ها باید تمامی نهادهای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان باید پای کار باشند، اظهار داشت: در همین راستا برای تبیین این موضوعات، جلسه‌ای با فرمانداران و شهرداران خواهیم داشت و از برخی شهرهای استان نیز بازدید می‌کنیم.

وی تاکید کرد که دولت سیزدهم برای اتمام پروژه‌های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهد کرد و با بهره برداری از این پروژه‌ها، مردم شاهد رفع برخی از مشکلات کنونی خواهند بود.

به گزارش ایلنا، ” سردار وحیدی ” اولین وزیر کشور دولت سیزدهم در ابتدای ورود خود به یاسوج از نزدیک با آخرین وضعیت سایت نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

“سیدعلی احمدزاده” استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدام دولت برای ساخت مسکن ملی هم به وزیر کشور گفت: افزایش قیمت غیرمتعارف شن و ماسه موجب مشکلاتی شده است.

وی افزود: قیمت گذاری شن و ماسه در دست دولت و اداره صمت نیست و بر اساس قانون، قیمت گذاری شن و ماسه باید توسط اتحادیه ها انجام گیرد.

“سردار وحیدی ” وزیر کشور نیز در این خصوص گفت: این قیمت گذاری با مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مغایر است.

“عیسی شهامت ” معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص پیشرفت پروژه سایت جهاد یاسوج اظهارداشت: مسکن ملی در حال ساخت بوده و قرارداد آن دو ساله است.

وی گفت: تا دو سال آینده ساخت این مساکن به اتمام می رسد اما با این حال اگر با این افزایش قیمت ها مواجه باشیم کار به خوبی پیش نخواهد رفت.

 

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.